Lunchmys

Tråkigt jobb idag, samma som igår och samma som imorgon, bara slipa snickerier. Bara dammigt och jävligt haha. Men idag var det så att mamma var inne i stan halva dagen så hon kom på studiebesök i trapphuset och kollade lite, är ju faktiskt rätt tufft de där med att fixa till orginal 1890-tals målningen. Sen tog hon en tur på stan medans jag jobbade på lite till sedan gick vi två på lunch. Gick till Tant Anci och fröken Sara, jätte mysigt ekologiskt café med jättegod mat. Jag åt en grillad macka med mozarella, prosciutto och pesto, massa god var den! Så vi hade lite mysigt där sedan gick jag med mamma till bussen, och det var riktigt svinkallt idag så höll på att frysa ihjäl där med mamma. Men hon gav mig pengar till en varm choklad på väg tillbaka till jobbet så jag skulle bli varm igen, as gulligt. Så köpte en sån på Stenstans café, dom har As god choklad tycker jag! Så där har ni ett Tips nu när det börjar bli kallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0