HelgeN

Jao, inte så mycket att skriva känns det som. Men fredagen blev iallafall bara en hemmakväll men choklad och tv typ, och facebookande hah. Sam Graves blev vän med mig, tycker det är lite tufft faktiskt :')

Igår blev det fezt, lärde känna nytt trevligt folk och hade en jättetrevligkväll faktiskt. Även om jag var lite tråkig och gick hem rätt tidigt. Men ja, haha... Var bara trött och kände mig tråkig.

Idag var jag med pappsen och halva släkten till farmor för middag och tårta. Firade nämligen pappa som fyller år imorgon! Och då ska vi ut och övningsköra med, måste ta tag i det här med körkortet någon gång!

- over and out.


ni får en liten cambild med, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0