Halloween kvällen

Ja, men Håkans 50års fest var jättekul! Träffade släkt och bara hade det trevligt med allihop som var med, åt lite fläskfilé och råstekt potatis och övade på min "raggardans" aka. myggjagardans. Nej men det var jättekul. Dock var en i baren grymt bitchig. Robin beställde en redbull-jäger men fick en burn-jäger. Då fråga vi varför det inte var redbull eftersom det stog en hel kyl med redbull bakom henne. Då sa hon att redbullen var slut och att det bara var tomburkar i kylen. Tyckte det lät sjukt att man fyller en kyl med tomburkar, men till hennes försvar så hade dom ju plastkaktusar, plastdockor, plast... etc. Det var ju samma sak va?

Efter festen på Railway så skulle jag och Robin gå mot krogen. Gick hem och bättrade på min "zombie" sminkning först då jag råkat torka bort hälften haha. Sen gick vi till Memento. Tydligen så var dom jättesträng på 20års gränsen igår? Så Robin gick in och jag gick till All Star istället och träffade Frida och hennes vänner. Tappade bort Frida massa gånger där men det var kul ändå haha. Utom då en neger slog sitt ölglas i huvet på mig på dansgolvet, så kommer han och typ kladdar och ska säga förlåt? Jag knuffa bort han och ba "Det är lugnt!!" bara för att få bort han haha så ska han klappa mig på kinden igen å grejer så jag sa igen "Det är Lugnt!". Typ läskig kille... Men bortsätt från det så var det en lyckad halloween!
Btw rödbetssaft funkade faktiskt okey som blod haha.

Här är några rätt kassa cambilder på mig från igår i mitt mörka rum:

Det ska föreställa ett skotthål där bakom luggen någonstans, haha!
Plus att bilderna är sen jag kom hem från krogen så sminkningen är ju lite sleten,
såg bättre ut när jag gick hemifrån på eftermiddagen kan jag ju säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0