DuktigadageN

Har varit duktig idag! Jobbade fram till lunch, sen gick jag hem och sov lite. Efter det blev det städ-dax, dammtorkat allt i rummet (och jag har ju rätt mycke grejer på mina två hyllor hehe) och dammsugit hela lägenheten. Sen blev det en tur på stan, lite grejer som behövdes!

- Lite längre linne från Gina
- Hårspray, lypsyl och en svart kajal från H&M
- Lösögonfransar från Åhléns, två olika så jag får testa på hur dom är
- och present till pappa! As svårt att köpa grejer till pappa ju...
Men det blev två paket plektrum, hoppas de är såna han kan spela med bara hah.
Är iallafall ett paket med Disney prinsessor och ett med Tingeling haha!
(bara hoppas att han inte smygtittar på min blogg nu haha, men tror inte han vet om den!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0