Update

Yes, igår var man hos ErnieSundsvall Tattoo Studio och färgläggde armen lite! Det mesta är nu klart, men blir en sittning till med hjärtat och bakgrunden. Men den blir hur snygg som helst! Har tyvärr ingen bild än för den är inge fin än, det gula är rödprickigt och allt är skorpigt. Så bild kommer sen när den är läkt!

Idag tog jag med lite pärlplattor och åkte till min flickvän Joanna, och det var verkligen på tiden! Kommer typ inte ihåg sist jag träffa henne, så det var jättekul. Äntligen fått träffa hennes kille med, och han verkar jättetrevlig! Men dagen bestog väl av massa prat, det är typ vad jag och Joanna är bäst på?, lite pyssel, pizza och chiiill. Haha nejmen, en jättetrevlig dag iallafall! Får inte dröja så här länge mellan gångerna bara.

Ja men, kan ju iallafall säga att färgläggning gick betydligt bättre än konturerna på tatueringen haha så gick bra att sitta där själv! Men ont gör det haha ;o Men värt när man ser när det är klart.

Jaa men imorgon är det fredag men jag vet verkligen inte vad som händer i helgen...

Btw, Sundsvall suger pusshejs.

//Lesstjej


failbild:]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0