Gårdagen.

Glömde ett inlägg igår så tar det idag haha.
Faster Eva är och hälsar på här i Sundsvall, hon bor ju i Italien. Så igår kom hon hem hit så satt vi en stund sen gick jag, Eva och mamma iväg på Dolcetto, ett italienskt café som Eva har lite kontakt med. Där hade dom iallafall lite klädvisning. Så gick runt och kollade lite på kläderna, inte nått snyggt vad jag tyckte iallafall. Men ett glas moserande och bröd med olivpaté och ett annat bröd med nå tomat grejs satt inte fel ändå haha. Gott med moserande vin! Efter Dolcetto gick vi till Svensson istället och satt där och tog något att dricka tillsammans. Väldigt trevlig kväll och så kul att träffa Eva!

Btw nu är iallafall mina öron töjda för första gången! Azm! Dom rosa spiralerna är as gulliga haha.

Ni får nå bilder från igår när jag hade tråkigt med haha:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0